Меню

Науково-педагогічні працівники

Теми держбюджетних досліджень (кафедральні)

  • Тема: Методичне забезпечення командоутворення в організації (5.05.2021-15.06.2021)
  • Ініціативна НДДКР Тема: Управління формуванням професійних компетентностей майбутніх фахівців в умовах інформаційного полікультурного освітнього простору. Перший етап: Теоретичні основи управління формуванням професійної компетентності майбутніх фахівців в умовах інформаційного та полікультурного освітнього простору (09.2020-08.2021).

Участь викладачів у держбюджетних прикладних дослідженнях

«Розробка методичного та модельно-інформаційного забезпечення побудови університету інноваційного типу на засадах якості освіти та протидії корупції»(Тема №46/2020-2021, Державна реєстрація № 0120 U 102152 (виконавець Полякова Г.А.);

«Формування системи внутрішнього забезпечення якості освіти у вищому навчальному закладі» (Тема № 40/2017-2018, Державний реєстраційний № 0117U000425) (керівник Полякова Г.А, виконавець Почуєва О.О);

«Планування, моніторинг, самооцінка діяльності та розвитку вищого навчального закладу» (Тема №49/2015-2016, Державний реєстраційний номер 0115 U 002377) (відповідальний виконавець Полякова Г.А., Борова Т,А., Почуєва О.О.).

 «Теоретико-методичні засади підвищення кваліфікації працівників системи освіти в сфері інтелектуальної власності», НДР № 19-01 ДБ номер державної реєстрації – 0119U101770 (керівник Лунячек В.Е.)

«Теоретична та технологічна підтримка інноваційної діяльності в закладах освіти» НДР № ФН 20-22 , номер державної реєстрації – 0120U105228 (керівник Лунячек В.Е.)

Участь викладачів у міжнародних проєктах

«Стимулювання інтернаціоналізації досліджень шляхом запровадження системи забезпечення якості третього рівня вищої освіти у відповідності до європейських вимог 574273-EPP-1-2016-1-AM-EPPKA2-CBHE-SP C3QA» (Борова Т.А.)

Структуризація співпраці щодо аспірантських досліджень, навчання універсальних навичок та академічного письма на регіональному рівні України 574 064-EPP-1-2016-1-LT-EPPKA2- CBHE-SP DocHub (Борова Т.А.)

«Імплементація системи забезпечення якості освіти через співробітництво університету-бізнесу-уряду в ЗВО 586109-EPP-1-2017-1-RO-EPPKA2-CBHE-SP EDUQAS» (Почуєва О.О.).

Інформація про підготовку докторів та кандидатів наук

Викладачі кафедри керують написанням кандидатських дисертацій (Борова Т.А., Лунячек В.Е., Кравченко Г.Ю., Полякова Г.А., Почуєва О.О., Будянська В.А. ), рецензують дисертації та виступають опонентами під час їх захисту (Борова Т.А., Лунячек В.Е., Колбіна Т.В., Петренко В.А., Кравченко Г.Ю., Полякова Г.А., Почуєва О.О., Будянська В.А.).

У 2020 році під керівництвом проф. Борової Т.А. захистила кандидатську дисертацію викладач кафедри Погорелова Т.Ю.

У 2021 пройшли попередній захист та подали до захисту кандидатські дисертації 2 аспіранти під керівництвом проф. Борової Т.А.

Під науковим керівництвом Т.В. Колбіної захистились:

Ципіна Діана Савеліївна. Формування риторичної компетентності майбутніх менеджерів в умовах магістерської підготовки. Атестаційна колегія МОН України, наказ № №035920 від 12.05.2016 р.

Єрастова-Михалусь Інна Борисівна. Формування міжкультурної толерантності майбутніх магістрів з економіки. Атестаційна колегія МОН України, наказ № 1166 від 29.09.2016р. 

Олексенко Олена Олексіївна. Педагогічні умови підготовки майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності до міжкультурної комунікації. Атестаційна колегія МОН України, наказ № 039557 від 13.12.2016 р.

Петренко Вікторія Олександрівна. Педагогічні умови підготовки майбутніх менеджерів до міжкультурної професійної взаємодії. Атестаційна колегія МОН України, наказ № 659 від 27.04.2017 р.

Євдокімова-Лисогор Леся Анатоліївна. Підготовка майбутніх фахівців сфери туризму до міжкультурного діалогу у процесі вивчення соціогуманітарних дисциплін. Атестаційна колегія МОН України, наказ № 480 від 16.05.2018 р.

Хачатрян Єва Левонівна. Формування міжкультурної дискурсивної компетентності майбутніх фахівців з економіки в процесі вивчення гуманітарних дисциплін. Атестаційна колегія МОН України, наказ № 627 від 14.05.2020 р.

Авторські свідоцтва на твір

Авторське свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір. Літературний письмовий твір наукового характеру «Інструменти моніторингу забезпечення академічної доброчесності у закладі вищої освіти з врахуванням європейських стандартів ESG». Автори Полякова Г.А., Лола Ю.Ю., Почуєва О.О. (Дата реєстрації 14.02.2020 р.).

Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір Науковий твір «Показники та критерії розвитку університету нового покоління та його освітнього середовища». Автори Полякова Ганна Анатоліївна, Білоконенко Ганна Володимирівна» № 102747. Дата реєстрації 22.02.2021

Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №103396 Науковий твір «Програма адаптації першокурсників в освітньому середовищі закладу вищої освіти». Автори Полякова Ганна Анатоліївна, Зима Олександр Григорович. Дата реєстрації 21 березня 2021 року 

Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №107264. Науковий твір «Модель формування конкурентоспроможності університету на засадах управління якістю освіти». Автори Полякова Ганна Анатоліївна, Раєвнєва Олена Валентинівна, Азізова Катерина Михайлівна. Дата реєстрації 12 серпня 2021 р.

Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 78597 від 26.04.2018. Літературний твір наукового характеру «Структура професійної відповідальності менеджера в контексті забезпечення якості освітнього процесу». Автор Погорелова Тетяна Юріївна

Свідоцтво про реєстрацію авторського права Кравченко Ганни Юріївни на твір «Модель адаптивного управління розвитком кафедральної системи інститутів післядипломної педагогічної освіти та технологія реалізації моделі адаптивного управління розвитком кафедральної системи інститутів післядипломної педагогічної освіти» №87133 від 22.03.2019

Свідоцтво про реєстрацію авторського права Кравченко Ганни Юріївни на твір «Методи адаптивного управління розвитком кафедральної системи інститутів післядипломної педагогічної освіти» №87134 від 22.03.2019

Свідоцтво про реєстрацію авторського права Кравченко Ганни Юріївни на твір «Технологія освоєння вчителями початкових класів освітніх нововведень в процесі внутрішньошкільної науково-методичної роботи» №87135 від 22.03.2019-

Свідоцтво про реєстрацію авторського права на літературний твір наукового характеру «Структура професійної відповідальності менеджера в контексті забезпечення якості освітнього процесу» № 78597 від 26.04.18. Автор Погорелова Тетяна Юріївна

Публікації викладачів, що входять до науково-метричних баз даних Scopus,
Web of Science Core Collection

  • Borova T., Pohorelova Т. Leadership for sustainability as a reflection of students` professional responsibility//Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia. 9, 2019, p. 30-33. 
  • Borova T., Pohorielova Tetiana Y., Petrenko Viktoriia O., Boroday Gennadiy P. Future Managers` Responsibility Enhancement In The Framework Of Education For Sustainable Development. // Revista ESPACIOS. ISSN 0798 1015  Vol. 40 (Nº 31), 2019 (Scopus).
  • Future Managers` Responsibility Enhancement in the Framework of Education for Sustainable Development / T. A. Borova, T. Y. Pohorielova, V. O. Рetrenko, G. P. Boroday // Revista Espacios. – 2019. – Vol. 40 (Nº 31). URL: https://www.revistaespacios.com/a19v40n31/a19v40n31p02.pdf.
  • Borova, T., Chekhratova, O., Marchuk, A., Pohorielova, T. ., & Zakharova, A. (2021). Fostering Students’ Responsibility and Learner Autonomy by Using Google Educational Tools. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 13(3), 73-94. https://doi.org/10.18662/rrem/13.3/441
  • Shtal, Tatyana V.; Lytovchenko, Iryna V.; and Poliakova Hanna A. 2018. Development of Professional Competency of Managerial Staff on the Basis of Acmeological Approach, Journal of Advanced Research in Low and Economics Volume IX, Summer, 4(34): 1481-1488. DOI: 10.14505/jarle.v9.4(34).35 – Available from: https://journals.aserspublishing.eu/jarle/article/view/2857
  • Petrenko V. Future managers’ responsibility enhancement in the framework of education for sustainable development / T. Borova, T. Pohorielova, V. Petrenko, G. Boroday // Revista ESPACIOS., 2019. – Vol. 40 (Number 31) – Режим доступу: https://www.revistaespacios.com/a19v40n31/19403102.html
  • Kolbina T. V. Formation of students’ communicative competence in universities of Ukraine: cross-cultural aspect /  Kolbina T. V., Oleksenko O. O., Tsypina D. S., Yevdokimova-Lysohor L. A. // Revista Espacios, Vol 40 (# 23), 2019. https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85073687402&origin=resultslist .
  • Luniachek Vadym, Kulakovskyi Oleksandr, Brovdii Alla, Varenko Tetyana, “Qualification Enhancement in Intellectual Property for the Teaching Staff of Institutions of Higher Education”, Education Research International, vol. 2021, Article ID 5538741, 15 pages, 2021. https://doi.org/10.1155/2021/5538741
  • Methodology for multi-criteria assessment of working conditions as an object of qualimetry / R. Trishch, O. Cherniak, O. Kupriyanov, V. Luniachek, I. Tsykhanovska. Engineering Management in Production and Services. 2021. Vol. 13, № 2. URL : https://www.empas.pb.edu.pl/Journal-Issues/Volume-13-2021/7JxZIpyPXkOvuBLp85j1bw/EMPAS-13-2-2021. DOI: 10.2478/emj-2021-0016
  • Luniachek Vadym, Tetyana Varenko, “Gadgets and Messenger Applications as an Instrument for Secondary School Administration”, Education Research International, vol. 2021, Article ID 5519942, 7 pages, 2021. https://doi.org/10.1155/2021/5519942 
  • Shmatkov D.  Monitoreo del ambiente de salud en las escuelas primarias de Ucrania / D. Shmatkov, M. Astakhovа, V. Lunyachek // Revista Interuniversitaria de Formación del Profesorado. – 2020. – № 95 (34.1). – Pp. 115–132  https://recyt.fecyt.es/index.php/RIFOP/issue/viewFile/3792/560#page=116
  • Luniachek V. Educational trainings for future geography teachers: Ukrainian perspective / Vadym Luniachek1, Kateryna Borysenko2, Tetyana Varenko3 // Geosaberes, Fortaleza, V. 11, p. 406 – 422, 2020. URL: http://www.geosaberes.ufc.br/geosaberes/article/view/941
  • Luniachek Vadym, Brovdii Alla, Kulakovskyi Oleksandr, Varenko Tetyana, “Academic Integrity in Higher Education of Ukraine: Current State and Call for Action”, Education Research International, vol. 2020, Article ID 8856251, 8 pages, 2020. https://doi.org/10.1155/2020/8856251
  • Pochuieva O, Kostikova I., Mіasoiedova  S., Razumenko  T., Chernenko A., Teaching english speaking for fce: using facebook as a tool of instructional practice. / Pochuieva O, I. Kostikova, S. Mіasoiedova, T Razumenko, A. Chernenko, Amazonia investiga, [s.l.], v. 8, n. 22, p. 719-727, oct. 2019. Issn 2322-6307
  • H. Kravchenko Romanchenko, O. Vasylevska, S. Haltsova, H. Babicheva, N. Batsula,, A. Lytvyn.Theoretical Basis of Studyingthe Educational Environment with the Application of GR-Technologies //IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, VOL.21 No.48, p.28-32, April 2021 (Web of Science)
  • Dubtsova O. Lingua-Ethological Causes of Communicative Failures: Pragmatic Aspect. O.Dubtsova V. Petrenko, O.Kovalenko, N.Samsonenko // Journal of Educational and Social Research. 2020. Vol. 10, №1.Р. 143–151. DOI: 10.36941/jesr-2020-0013 (Scopus), 
  • Zakharova, A. Fostering Students’ Responsibility and Learner Autonomy by Using Google Educational Tools / Borova, T., Chekhratova, O., Marchuk, A., Pohorielova, T., & Zakharova, A. / Revista Romaneascapentru Educatie Multidimensionala, 13(3), 73-94. https://doi.org/10.18662/rrem/13.3/441 (видання яке індексується у Web of Science).                                                                                                                             
  • Zakharova, A.  Fostering Students’ Responsibility and Learner Autonomy by Using Google Educational Tools / Borova, T., Chekhratova, O., Marchuk, A., Pohorielova, T., & Zakharova, A. /  Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala, 13(3), 73-94.
  • Demenko O.I. From Communist Regime to Liberal Democracy: The Evolution of the Legal in Lithuania Journal of Advanced Research in Law and Economics. – 2016. -№5(19). Р. 1014-1025 (Scopus).                                                    
  • Demenko O.I. Administrative-Territorial Reform in Ukraine: Implementation Challenges and Control Mechanism Improvement Journal of Advanced Research in Law and Economics. – 2016. -№5(19).- Р.1160-1169 (Scopus).                 
  • Demenko O.I. Modern Paradigms of Legal Consciousness and Development of Legal Awareness in Post-Socialist Space Journal of Advanced Research in Law and Economics. – 2017. -№3(25).- Р. 994-1009 (Scopus).                                                
  • Demenko O.I. Modern Paradigms of Legal Consciousness and Development of Legal Awareness in Post-Socialist Space Journal of Advanced Research in Law and Economics. – 2017. -№3(25).- Р. 994-1009 (Scopus).
  • Borova T.,  Demenko O. Interactive learning environment as a powerful tool of students’ personal learning responsibility upgrading // Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis 215. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia VI. − Krakow, 2016: Zespol Polograficzny UP  – P. 147-158
  • Budianska V.. Use of machine translation technology for understanding scientific and technical texts / V. Budianska, I. Kostikova, A.Syevchenko, L. Holybnycha, N.  Popova / Journal of Theoretical and Applied Information Technology 28th February 2019, Vol.97 No.4. – P.1355–1366. (видання, яке індексується у Scopus).
  • A role-playing game as a means of effective professional english teaching / Kostikova, I., Holubnycha, L., Shchokina, T., Soroka, N., Marykivska, H / Amazonia investiga. – 2019. – Vol. 8. – Is. 24. – P. 414-425. (видання, яке індексується у Scopus).
  • Budianska V. . Slavic Scholar and Educator Pyotr Bezsonov (1827-1898): A Life and Legacy / V. Budianska, A. Kaplin, O. Honcharova, V. Hlushych, H Marykivska, S.  Lavinda / Academic Journal of Interdisciplinary StudiesVol 10 No 3 May 2021(РР.134-142). (видання, яке індексується у Scopus).

Участь у громадських об’єднаннях

Усі викладачі кафедри є дійсними членами Громадської організації «Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами», яка створена для задоволення та захисту своїх законних соціальних, економічних, творчих, наукових, національно-культурних, вікових, духовних та інших спільних інтересів, створення умов для найповнішого всебічного гармонійного розвитку особистості, її самореалізації шляхом розповсюдження ідей про адаптивне управління в освітній галузі України; для наукової підтримки молодих учених, аспірантів, докторантів; для здійснення освітніх послуг, організації та проведення наукових масових заходів для підвищення ролі науки в українському суспільстві, у тому числі адаптивному управлінні соціально-педагогічними системами, а також задоволення та захисту спільних інтересів членів Організації (http://adaptive.org.ua/ )