Меню

Викладачі

Погорєлова Тетяна Юріївна
ОсвітаAlmamater: 2016-2020, ХНЕУ ім. Семена Кузнеця, аспірант кафедри педагогіки, іноземної філології та перекладу. 2011-2012, ХНПУ імені Г.С.Сковороди, магістр, філолог, викладач англійської мови і зарубіжної літератури, диплом з відзнакою. 2008-2009, ХНПУ імені Г.С.Сковороди, спеціаліст, вчитель англійської і турецької мов і зарубіжної літератури, диплом з відзнакою. 2004-2008, ХНПУ імені Г.С.Сковороди, бакалавр, вчитель англійської і турецької мов і зарубіжної літератури, диплом з відзнакою.
Вчене звання та науковий ступінь   доктор філософії зі спеціальності 011 Науки про освіту
Посада   доцент кафедри педагогіки, іноземної філології та перекладу
Дисципліни «Іноземна мова», «Іноземна мова(за професійним спрямуванням)», «Поглиблене вивчення іноземної мови за фахом», «Ділове спілкування іноземною мовою» Педагогіка вищої освіти (англ.), Адміністративний менеджмент (англ.).
Наукові інтереси методика викладання англійської та турецької мов, бізнес англійська, управління освітнім процесом,  тюркологія.
Вибрані публікаціїЗагальна кількість науково-методичних праць: 40
 
Основні публікації:
Borova T. Fostering Students’ Responsibility and Learner Autonomy by Using Google Educational Tools / T. Borova,O. Chekhratova, A. Marchuk, T. Pohorielova, A. Zakharova // Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala. – 2021. – № 13(3). – p. 73-94. https://doi.org/10.18662/rrem/13.3/441(Web of Science) ISSN: 2066-7329
Chekhratova O. Developing future foreign language teachers’ professional competence by creating a favorable educational environment / O. Chekhratova, T. Pohorielova // Актуальнi питання гуманiтарних наук : міжвуз. зб. наук пр. молодих вчених / Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. – Дрогобич : Гельветика, 2022. – Вип. 51, т. 2. – С. 730–737. https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/8891 (фахове видання).
 Chekhratova O. Developing Students’ Autonomy and Responsibility via Promoting Digital and Media Literacy in an English-language Classroom / O. Chekhratova, O. Kovalenko, V. Petrenko et al. // Amazonia Investiga. – 2022. – Vol. 11. – Issue 52. – P. 15-23. (Web of Science) ISSN: 2322-6307
Pohorielova T.Y. Google Сlassroom as a tool for enhancing the individual responsibility of the students under the conditions of distance education / T.Y. Pohorielova // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. –  Одеса : «Гельветика», 2022.  ‒ Вип. 85. – С. 155-160. http://pedagogy-journal.kpu.zp.ua/archive/2022/85/26.pdf  (фахове видання, Index Copernicus).
 Pohorielova T.Y. Implementation of the qualimetry principles on the example of the implementation of the management model of the process of future managers’ professional responsibility development / T.Y. Pohorielova // Інноваційна Педагогіка. ‒ Одеса, 2023. – Вип. 55, том 1. ‒ С. 170-173. http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2023/55/part_1/33.pdf   (фахове видання, Index Copernicus).
 Іноземна мова академічної та професійної комунікації: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 072 “Фінанси, банківська справа та страхування” ОП “ІТ фінанси” першого (бакалаврського) рівня / Борова Т.А., Погорєлова Т.Ю., Кобринець О.С. – Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021. – 30 с.
Іноземна мова академічної та професійної комунікації: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 072 “Фінанси, банківська справа та страхування” ОП “ІТ фінанси” першого (бакалаврського) рівня / Борова Т.А., Погорєлова Т.Ю., Кобринець О.С. – Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021. – 30 с.
Іноземна мова академічної та професійної комунікації: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 072 “Фінанси, банківська справа та страхування” ОП “Банківська справа” першого (бакалаврського) рівня / Борова Т.А., Погорєлова Т.Ю., Кобринець О.С. – Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021. – 30 с.
Іноземна мова (за професійним спрямуванням): робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 081 «Право» освітньої програми «Правове регулювання економіки» першого (бакалаврського) рівня : [Електронне видання] / укл. Борова Т.А., Захарова Г.В., Погорєлова Т.Ю. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 9 с.
Іноземна мова академічної та професійної комунікації: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 081 «Право» освітньої програми «Правове регулювання економіки» першого (бакалаврського) рівня : [Електронне видання] / укл. Борова Т.А., Захарова Г.В., Погорєлова Т.Ю. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 9 с.
Педагогіка вищої освіти: робоча програма навчальної дисципліни  для студентів спеціальності 011 “Освітні, педагогічні науки” освітньої програми “Педагогіка та адміністрування освіти” другого (магістерського) рівня: [Електронне видання] / уклад. Т. Ю. Погорєлова. – Харків : ХНЕУ  ім. С. Кузнеця, 2023. – 13 с.
Ділова іноземна мова: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 081 «Право» освітньої програми «Право» другого (магістерського) рівня / уклад. Борова Т.А., Погорєлова Т.Ю. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 8 с.
Інша професійна діяльністьСертифікат ВЕС Vantage Grade A (рівень C1) загальноєвропейської шкали оцінювання. Викладач турецької мови та літератури.
Контакти, Додаткова інформація просп. Науки 9-А, м. Харків, Україна, 61166 1 корпус, кімн.502 Тел.+38(057)702-18-32 (дод. 3-51)
 
E-mail: pogorelova.tetyana@m.hneu.edu.ua, tatipogorelova@gmail.com
 
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0743-8414
Персональна сторінка на сайті кафедри
Агаджанова Радміла Михайлівна
Вчене звання та науковий ступінь  
Посада Старший викладач кафедри педагогіки, іноземної філології та перекладу
Дисципліни «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)», «Поглиблене вивчення іноземної мови за фахом», «Ділове спілкування іноземною мовою»
Наукові інтереси Методика викладання англійської мови, використання інформаційно-комунікативних технологій в процесі викладання англійської мови, організація самостійної роботи студентів
Вибрані публікаціїЗагальне число наукових та навчально-методичних праць – 52
1. Agadzhanova R. M. Some peculiarities of online teaching and learning / R. M. Agadzhanova // Proceedings of the XVIII International Scientific and Practical Conference. Bilbao, Spain. 2023. Pp. 238-247. URL: https://isg-konf.com/theoretical-and-applied-aspects-of-the-development-of-science/ Available at: DOI: 10.46299/ISG.2023.1.18
2. Agadzhanova R. M. Blended Learning and Using Mobile Devices for Language Learning / R. M. Agadzhanova // Innovations technologies in science and practice. Proceedings of the VI International Scientific and Practical Conference. Haifa, Israel. 2022. Pp. 260 ˗ 267. URL: https://isg-konf.com/innovations-technologies-in-science-and-practice/ Available at: DOI: 10.46299/ISG.2022.I.VI
3. Agadzhanova R. M. Creating a Safe Speaking Environment and Giving Feedback to Language Learners / R.M. Agadzhanova // Innovative trends of science and practice, tasks and ways to solve them. Proceedings of the ХVI International Scientific and Practical Conference. Athens, Greece. 2022. Pp. 398 ˗ 403. URL: https://isg-konf.com/innovative-trends-of-science-and-practice-tasks-and-ways-to-solve-them/ Available at: DOI: 10.46299/ISG.2022.1.16
4. Agadzhanova R.M. Some useful ways to assess students’ spoken English ability / R. M. Agadzhanova // Міжнародний науковий журнал «Інтернаука» // №3 (103), 2021. – Київ: ТОВ «Фінансова Рада України», 2021. – с. 36 – 39. URL: https://www.inter-nauka.com/ua/archive/archive-of-issues/
 
5. Agadzhanova R.M. The importance of students’ autonomous learning ability / R. M. Agadzhanova // Pedagogy and Psychology in the Modern World: Theoretical and Practical Aspects: collective monograph. – Prague, Czech Republic, 2020. – p. 4 – 14. URL: https://www.inter-nauka.com/archive/reference-1/
6. Agadzhanova R.M. The use of digital technology for teaching English as a foreign language / R. M. Agadzhanova // Міжнародний науковий журнал «Інтернаука» // №5 (85), 1 т., 2020. – Київ: ТОВ «Фінансова Рада України», 2020. – с. 22 – 24. URL: https://www.inter-nauka.com/ua/archive/archive-of-issues/
7. Agadzhanova R.M. Some peculiarities of digital language learning and teaching / R. M. Agadzhanova // Міжнародний науковий журнал «Інтернаука» // №6 (86), 2020. – Київ: ТОВ «Фінансова Рада України», 2020. – с. 21 – 24. URL:
https://www.inter-nauka.com/ua/archive/archive-of-issues/
8. Агаджанова Р. М. The Importance of Time Management and Self-Management Skills for Students /Р. M. Агаджанова // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика», м. Харків, 18 – 19 березня 2019 року. – Харків: ФОП Панов А.М., 2019. – С. 252 – 254. – URL:http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22358.
9. Агаджанова Р. М. Information and Communications Technology for Teaching and Learning English / Р. M. Агаджанова // Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця: матеріали V науково-практичної конференції / тези доповідей, 26 – 27 листопада 2020 р. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2020. – С. 260 – 261. – URL: http://www.skced.hneu.edu.ua/files/hneu-lystopad_-2020-pechat.pdf .
10. Agadzhanova R.M. The impact of motivation on learning English / R. M. Agadzhanova // Міжнародний науковий журнал «Інтернаука» // №3 (65), 2019. – Київ: ТОВ «Фінансова Рада України», 2019. – с. 70 – 73.– URL:https://www.inter-nauka.com/ua/archive/archive-of-issues/
11. Agadzhanova R.M. The effective use of information and communication technology in education / R. M. Agadzhanova // Міжнародний науковий журнал «Інтернаука» // №4 (66), 2019. – Київ: ТОВ «Фінансова Рада України», 2019. – с. 21 – 23. – URL: https://www.inter-nauka.com/ua/archive/archive-of-issues/
 
Детальніше Персональна сторінка на сайті кафедри
Будянська Вікторія Анатоліївна
Вчене звання та науковий ступінь Кандидат педагогічних наук
Посада Доцент кафедри педагогіки, іноземної філології та перекладу
Дисципліни «Управління освітньою діяльністю», «Управління людськими ресурсами»
Наукові інтереси Професійно-педагогічна комунікація; культура ділового спілкування; формування культури Інтернет-спілкування; удосконалення викладацької майстерності; використання інтерактивних методів навчання.
Детальніше Персональна сторінка на сайті кафедри
Ведь Тетяна Миколаївна
Освіта  Almamater: 2019-2023, ХНЕУ ім. Семена Кузнеця, аспірант кафедри педагогіки, іноземної філології та перекладу. 2017-2019, Національна академія Національної гвардії України м. Харків , Магістратура; спеціальність Філологія; професійна кваліфікація магістр філології, викладач-дослідник, перекладач з двох мов – англійської та німецької. Диплом з відзнакою; 2013-2017 Національна академія Національної гвардії України м. Харків , бакалаврат; спеціальність Філологія
Вчене звання та науковий ступінь
Посада Викладач кафедри педагогіки, іноземної філології та перекладу
Дисципліни «Іноземна мова за професійним спрямуванням», «Ділове спілкування іноземною мовою» “Поглиблене вивчення іноземної мови”, “Іноземна мова академічної та професійної кваліфікації”
Наукові інтереси методика викладання іноземної мови, бізнес-англійська, сучасні методи викладання іноземної мови, інноваційні технології у вивченні іноземної мови в немовному вищому навчальному закладі, лексикологія англійської мови, трансверсальні компетентності студентів
Вибрані публікаціїVed T.M., Lyutvieva Ya.P. (2022) Gender and paradygmatic lexical innovations specificity in English media discourse. Вчені звписки ТНУ імені В.І, Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика Том 33 (72) № 5 Ч 1. 2022 С.115122 (фахове, категорія Б) DOI https://doi.org/10.32782/2710-4656/2022.5.1/20
Chekhratova, O., Kovalenko, O., Petrenko, V., Pohorielova, T., & Ved, T. (2022). Developing students’ autonomy and responsibility via promoting digital and media literacy in an English-language classroom. Amazonia Investiga, 11(52), 15-23. Режим доступу: https://doi.org/10.34069/AI/2022.52.04.2 (Web of Science Core Collection) 0,8 ум.друк.аркуша / власний внесок 0,16 авторських аркушів.
Ведь Т.М., Лютвієва Я.П., Полежаєва О.В., ОСОБЛИВОСТІ ЛЕКСИЧНИХ ІННОВАЦІЙ ДІЛОВОЇ СФЕРИ У МЕДІЙНОМУ ДИСКУРСІ / Т.М Ведь., Я.П. Лютвієва, О.В. Полежаєва О.В. // Закарпатські філологічні студії. Випуск 21. Том 1. 117 – 124 ст. http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/21/part_1/21.pdf 0,81 ум.друк.аркуша / власний внесок 0, 27авторських аркушів.
Борова Т.А., Ведь Т.М, Чжанг Цайджин, ФОРМУВАННЯ ТРАНСВЕРСАЛЬНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У СТУДЕНТІВ ЗВО НА ОСНОВІ ГІБРІДНОГО НАВЧАННЯ / Т.А. Борова, Т.М. Ведь,  Цайджин Чжанг // Електронне наукове фахове видання «Адаптивне управління: теорія і практика» Серія «Педагогіка»  Випуск 13 (25), 2022. Режим доступу: https://amtp.org.ua/index.php/journal/article/view/457/397  0,75 ум.друк.аркуша / власний внесок 0, 3 авторських аркушів.
Borova T., Petrenko V., Ved T., Pyvovarov V. (2021) Developing Students Transversal Competences Through Cultivation of Health Literacy Competence. Minib, 2021, Vol. 40, Issue 2. Режим Доступу: http://minib.pl/rozwoj-przekrojowych-kompetencji-studentow-poprzez-promowanie-wiedzy-i-umiejetnosci-medycznej/
Борова Т.А., Ведь Т.М. Теоретичні основи сутності поняття «трансверсальні компетентності» в постмодерністській освіті / Т.М. Ведь // Iнноваційна педагогіка, Вип. 21, том 3. Видавничий дом “Гельветика”– 2020. – С. 154 – 158.http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2020/21/part_3/35.pdf 0,64 ум.друк.аркуша / власний внесок 0, 32 авторських аркушів.
Ведь Т.М. Теоретичні засади формування трансверсальних компетентностей на сучасному етапі розвитку суспільства. Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Херсон: Херсонський державний університет, 2020. Випуск 93 С.64-69 https://ps.journal.kspu.edu/index.php/ps/article/view/4363/3860 0,62  ум.друк.аркуша / власний внесок 0, 62 авторських аркушів.
Детальніше Персональна сторінка на сайті кафедри
Гонтаренко Ірина Сергіївна  
Вчене звання та науковий ступінь Кандидат педагогічних наук
Посада доцент кафедри педагогіки та іноземної філології
Дисципліни «Іноземна мова», «Поглиблине вивчення іноземної мови», «Іноземна мова за професійним спрямуванням» «Управління освітньою діяльністю (англ)», «Методика викладання у системі вищої освіти (англ)», «Ділове спілкування іноземною мовою (англ)», «Іноземна мова академічної та професійної комунікації»
Наукові інтереси Теорія і методика професійної освіти, впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в професійній підготовці, інтерактивні методи навчання, мультимедійні технології, використання Moodle, методика викладання іноземних мов, ділова англійська мова, практична та теоретична граматика,бізнес-англійська, використання Інтернет-ресурсів при викладанні іноземних мов, метод проектів.
Вибрані публікації1. Hontarenko I. Experience of using the Zoom platform for organization foreign language distance learning at university/ I. Hontarenko, H. Zaharova. – зб. наук. праць – «Інноваційна педагогіка». – Вип. 55. – Том 1. – Одеса.: – «Видавничий дім «Гельветика», 2023. – С. 134-137. https://doi.org/10.32782/2663-6085/2023/55.1.26.
2. Kovalenko O.,  Hontarenko I. Modern electronic educational technologies in the process of e-learning/ O. Kovalenko, I. Hontarenko // Educational Challenges. ‒ Vol. 28. ‒ Issue 1. ‒ Р. 98–112. https://doi.org/10.34142/2709-7986.2023.28.1.08
3. Hontarenko I. Students’ independent work in studying  foreign language based on LMS Moodle1/ I. Hontarenko // Educational Challenges. ‒ Vol. 27. ‒ Issue 2. . – Kharkiv.: -H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University, 2022. ‒ Р. 66–78. https://doi.org/10.34142/2709-7986.2022.27.2.05
4. Peculiarities in distance learning of foreign language using Moodle platform / I.S. Hontarenko. – «Educational Challenges». – Vol. 26. – Issue 2. – Kharkiv.: -H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University, 2021. – P. 52-62. http://educationalchallenges.org.ua/index.php/education_challenges/article/view/73
5. Levchenko, N., ВozhkoY., Hontarenko, I., Baibekova, L., & Chetveryk, V. (2021). Professor Leonid Ushkalov’s Skovorodiana. Amazonia Investiga, 10 (43), 105-111. https://amazoniainvestiga.info/index.php/amazonia/article/view/1686  (Web of Science Core Collection).
6. The usage of lms moodle in the process of teaching foreign languages in non-linguistic higher educational institutions / I.S. Hontarenko.  – зб. наук. праць – «Інноваційна педагогіка». – Вип. 30. – Том 1. – Одеса.: – «Видавничий дім «Гельветика», 2020. – С. 32-38. http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2020/30/part_1/8.pdf
7. Використання інтернет-ресурсів для підвищення ефективності викладання іноземної мови за професійним спрямуванням для студентів економічного профілю/ І.С. Гонтаренко.  – Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Випуск 66 : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. –– С. 35-39. http://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/27178/Hontarenko_52-56.pdf?sequence=1&isAllowed=y  
8. Information technologies in foreign language teaching / I.S. Hontarenko.  – зб. наук. праць – «Інноваційна педагогіка». – Вип. 11. – Том 1. – Одеса.: – «Видавничий дім «Гельветика», 2019. – С. 108-112. http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2019/11/part_1/25.pdf  
Детальніше Персональна сторінка на сайті кафедри
Деменко Ольга Іванівна
Вчене звання та науковий ступінь Кандидат юридичних наук, доцент
Посада доцент кафедри педагогіки, іноземної філології та перекладу
Дисципліни «Правові та фінансово-економічні аспекти управління навчальним закладом», «Управління освітньою діяльністю»
Наукові інтереси Правові та фінансово-економічні аспекти управління закладами освіти. Децентралізоване державне адміністрування в сучасних умовах розвитку держави
Детальніше Персональна сторінка на сайті кафедри
Діденко Жанна Іванівна
Вчене звання та науковий ступінь
ПосадаВикладач кафедри педагогіки, іноземної філології та перекладу
Дисципліни «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)», «Поглиблене вивчення іноземної мови за фахом», «Ділове спілкування іноземною мовою», «Іноземна мова академічної та професійної комунікації»
Наукові інтересиСучасні методи розвитку SOFT SKILLS у студентів на заняттях іноземної мови, використання інноваційних технологій навчання іноземним мовам.
Детальніше
Дубцова Ольга Вячеславівна
Освіта Alma mater: 2004-2009 – ХНУ ім. В.Н. Каразіна, спеціальність «Переклад», здобула кваліфікацію філолога, перекладача англійської та німецької мов, викладача англійської мови та літератури, німецької мови, диплом магістра № 373338775.
Вчене звання та науковий ступінь  Кандидат філологічних наук
Посададоцент кафедри педагогіки та іноземної філології
Дисципліни«Іноземна мова академічної та професійної комунікації», «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)», «Поглиблене вивчення іноземної мови за фахом», «Ділове спілкування іноземною мовою»
Наукові інтереси когнітивна лінгвістика, комунікативна лінгвістика
Вибрані публікаціїЗагальна кількість наукових публікацій – 38, зокрема 19 наукових статей, серед яких видання, що входить до міжнародної наукометричної бази Scopus, Index Copernicus, 15 тез доповідей, серед яких зокрема та 4 навчально-методичного характеру
Інша професійна діяльністьПерекладацька діяльність
Контакти, додаткова інформаціяпросп. Науки 9-А, м. Харків, Україна, 61166, 1 корпус, кімн.502
 
e-mail: Dubtsova.Olha@m.hneu.edu.ua
Іваніга Орина Валеріївна
Вчене звання та науковий ступінь  
Посада Старший викладач кафедри педагогіки, іноземної філології та перекладу
    Дисципліни «Іноземна мова за професійним спрямуванням», «Іноземна мова міжнародного бізнесу», «Іноземна мова професійної комунікації та ділової кореспонденції у міжнародному бізнесі», «Міжкультурна комунікація в міжнародному бізнесі».
  Наукові інтереси Сучасна методика викладання іноземних мов, інтерактивні методи викладання,  комунікація та її вплив на професійний розвиток фахівців, формування досвіду міжкультурної комунікації засобами іноземних мов, інтерактивні методи навчання.
Детальніше Персональна сторінка на сайті кафедри
Коваленко Оксана Юріївна
Вчене звання та науковий ступінь Кандидат філологічних наук, доцент
Посада Доцент кафедри педагогіки, іноземної філології та перекладу
Дисципліни «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)», «Поглиблене вивчення іноземної мови за фахом», «Ділове спілкування іноземною мовою», «Комунікація у професійній діяльності».
Наукові інтереси Методика викладання англійської мови на немовних факультетах; cучасні методи і технології навчання іноземним мовам, межкультурна освіта, сучасна англійська література
Детальніше Персональна сторінка на сайті кафедри
Лазаренко Тетяна Василівна
Вчене звання та науковий ступінь  
Посада Старший викладач кафедри педагогіки, іноземної філології та перекладу
Дисципліни Іноземна мова; Іноземна мова (за професійним спрямуванням); Поглиблене вивчення іноземної мови за фахом; Ділове спілкування іноземною мовою Теорія і практика перекладу
Наукові інтереси Ділова англійська мова; методика викладання усного мовлення з використанням аудіо та відео технологій;інноваційні методи викладання іноземних мов;між культурні аспекти використання ділової англійської мови;переклад як наукова дисципліна.
Детальніше Персональна сторінка на сайті кафедри
Лисенкова Тетяна Михайлівна
Вчене звання та науковий ступінь
ПосадаСтарший викладач кафедри педагогіки, іноземної філології та перекладу
Дисципліни«Іноземна мова», «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)», «Поглиблене вивчення іноземної мови за фахом», «Ділове спілкування іноземною мовою»
Наукові інтересиІноземна філологія, теорія перекладу, проблеми та перспективи навчання іноземних мов у ЗВО, англійська мова в міжкультурній комунікації
Вибрані публікації1. Listening Skill Development in the Frame of e-Learning Course // Лінгвістичні дослідження: зб. наук.праць ХНПУім. Г.С. Сковороди, №50, 2019 р., Х.: ХНПУ ім. Г.С. Сковороди, 2019- сс.. 210-220
2. Sergeyeva T. V., Lysenkova T. M., Tkachenko S. V. (2021). DEVELOPMENT OF KEY INTELLECTUAL ABILITY TO GENERALIZATION WITHIN FOREIGN LANGUAGE DISCIPLINE // Actual trends of modern scientific research. Abstracts of the 8th International scientific and practical conference. MDPC Publishing. Munich, Germany. 2021. 805 р. Pp. 562-568. ISBN 978-3-954753-02-4. URL:
Контакти, додаткова інформаціяпросп. Науки 9-А, м. Харків, Україна, 61166, 1 корпус, кімн.502
 
e-mail: te.lysenkova@gmail.com
Детальніше
Лютвієва Ярослава Павлівна
Вчене звання та науковий ступінь  
Посада Старший викладач кафедри педагогіки, іноземної філології та перекладу
Дисципліни «Ділова іноземна мова», «Практикум з перекладу текстів у бізнес-діяльності», «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)»
Наукові інтереси Методи викладання іноземних мов, інтерактивні методи навчання, використання проектної діяльності в навчальному процесі
Детальніше Персональна сторінка на сайті кафедри
Максимова Ірина Олександрівна
Вчене звання та науковий ступінь  
Посада Старший викладач кафедри педагогіки, іноземної філології та перекладу
Дисципліни «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)», «Поглиблене вивчення іноземної мови за фахом», «Ділове спілкування іноземною мовою»
Наукові інтереси Методика викладання англійської мови, інтерактивні методи навчання. Проблеми перекладу науково-технічних текстів «Роль перекладу у навчанні іноземних мов».
Детальніше Персональна сторінка на сайті кафедри
Марчук Аліса Андріївна
Вчене звання та науковий ступінь   доктор філософії зі спеціальності 011 Науки про освіту
Посада Викладач, аспірант кафедри педагогіки, іноземної філології та перекладу
Дисципліни «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)», «Поглиблене вивчення іноземної мови за фахом», «Ділове спілкування іноземною мовою»
Наукові інтереси Ділова англійська мова, методи викладання іноземних мов, інтерактивні методи навчання
Детальніше Персональна сторінка на сайті кафедри
Мiшина Ольга Миколаївна
Вчене звання та науковий ступінь
ПосадаСт.викладач кафедри педагогіки, іноземної філології та перекладу
Дисципліни«Іноземна мова (за професійним спрямуванням)», «Поглиблене вивчення іноземної мови за фахом», «Ділове спілкування іноземною мовою»
Наукові інтересиСучаснi методи навчання англійської мови, підготовка до складання кембриджського екзамену BEC, використання  мультимедійних технологій в навчальному процесі.
Детальніше
Нікішина Анжела Володимирівна
Освіта Almamater:1991-1996 Горлівський інститут іноземних мов, диплом з відзнакою.
Вчене звання та науковий ступінь
Посадавикладач кафедри педагогіки, іноземної філології та перекладу
Дисципліни«Іноземна мова», «Іноземна мова(за професійним спрямуванням)», «Поглиблене вивчення іноземної мови за фахом», «Ділове спілкування іноземною мовою».
Наукові інтересиметодика викладання англійської  мови, інтерактивні методи навчання,
 бізнес англійська, управління освітнім процесом,психологія.
Вибрані публікації1. Nikishyna A. The importance of positive reinforcement in today’s teaching / A.. Nikishyna, Didenko Zh.,Maksymova I. // Актуальнi питання гуманiтарних наук : міжвуз. зб. наук пр. молодих вчених / Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. – Дрогобич : Гельветика, 2023. – Вип. 61,  Том 2.- 2023. С.291-294. Режим доступу: http://www.aphn-journal.in.ua/61-2023 (фахове видання,категорія Б).
2.Діденко Ж.І., Максимова І.О., Нікішина А.В. Використання комунікативних  вправ для розвитку м’яких навичок у студентів на заняттях англійської мови. АДАПТИВНЕ УПРАВЛІННЯ: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА. Серія Педагогіка Випуск 15 (29), 2023https://amtp.org.ua/index.php/journal/article/view/521/442 (фахове, категорія Б).
3. Діденко Ж.І., Максимова І.О., Нікішина А.В. THE EFFECTIVENESS OF VIDEO MATERIAL IN ENGLISH COMMUNICATION TEACHING. Імідж сучасного педагога: електрон. наук. фах. журн. 2023. № 2 (209).(фахове, категорія Б). https://doi.org/10.33272/2522-9729-2023-2(209)
4..Striving to teach versus modern realia/ A.V.Nikishyna.-l “Educational Challenges”. — Vol.26.- Issue 2.- Kharkiv.:- H.S.Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University,2021.- P. 90-100. Режим доступу: https://scholar.google.com/scholar?hl=ru&as_sdt=0,5&cluster=923199485346477180&authuser=1 (фахове видання) http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25913
5. Розвиток України очима молоді: соціальні, економічні та правові аспекти. Збірник наукових праць. Філологія, соціологія и культурологія.- Харків-2012.С.66-72.Режим доступу: https://docs.google.com/document/d/1Ek6Efg80MQWEQAz7BRJbehP-GQgiLWYi/edit (фахове видання).
6.Мішина О.М.Черниш Л.М. Нікішина А.В.Практикум з англійської мови:навчальний посібник [Електронний ресурс]:навчальний посіб.О.М. Мішина,Л.М.Черниш, А.В. Нікішина.- Самостійне електронне текстове мережеве видання. (125 с.) – Харків:ХНЕУ ім.С.Кузнеця,2023Режим доступу: https://docs.google.com/document/d/15J3ZnMR2yp9crD0-P2hi6Y09kyoIApTS/edit
7.Mishyna O.M.,Nikishyna A.V.EDUCATION AS AN INTEGRAL ELEMENT OF THE PEDAGOGICAL PROCESS//Modern research in world science.Proceedings of X International Scientific and Practical Conference. Lviv, Ukraine.2022. Pp. 547-551 https://sci-conf.com.ua/wp-content/uploads/2022/12/MODERN-RESEARCH-IN-WORLD-SCIENCE-25-27.12.22.pdf
8. Нікішина А. В., Мішина О. М., Черниш Л. М.ШЛЯХИ РОЗВИТКУ СУБ’ЄКТИВНИХ ЯКОСТЕЙ ВИКЛАДАЧІВ І СТУДЕНТІВ // Modern directions of scientific research development.Proceedings of IX International Scientific and Practical Conference. Chicago, USA.2022. Pp. 283-286 http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27694
9. Chernysh L. M., Mishyna O. M., Nikishyna A. V. HOW THE IDEAS OF PEDAGOGY OF COOPERATION ARE IMPLEMENTED DURING TEACHING ENGLISH FOR STUDENTS OF ECONOMIC SPECIALTIES // Topical issues of modern science, society and education. Proceedings of VIII International Scientific and Practical Conference. Kharkiv, Ukraine. 2022. Pp.374-380   http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27695
10. Нікішина А.В. ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ФАХІВЦІВ В УМОВАХ ВІДКРИТОГО УНІВЕРСИТЕТУ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ. Київ, 2022 https://drive.google.com/drive/folders/1GPI4Vh3Jr6IWDIn1OVktVALwZy3c1yDn
11.Нікішина А.В.,Мішина О.М..В.УДОСКОНАЛЕННЯ МЕХАНІЗМІВ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ В ЗАГАЛЬНОЄВРОПЕЙСЬКІЙ СИСТЕМІ НАУКИ Й ОСВІТИ//Modern research in world science. Proceedings of the 5th International scientific and practical conference. SPC “Sci-conf.com.ua”. Lviv, Ukraine. 2022. Pp. 21-27. https://sci-conf.com.ua/v-mizhnarodna-naukovo-praktichna-konferentsiya-modern-research-in-world-science-7-9-08-2022-lviv-ukrayina-arhiv/
Інша професійна діяльність2004-2009 Carnival Cruise Lines,USA.Робота на посаді Youth Counselor.
Асоційований член «Всеукраїнської професійної асоціації викладачів англійської мови TESOL-UKRAINE»  http://www.tesol-ukraine.com
Асоційований член громадської організації «Інновації для освіти»  https://www.myeducation.com.ua
Досвід перекладу в економічній,юридічній,медичній сферах.
Контакти, додаткова інформаціяпросп. Науки 9-А, м. Харків, Україна, 61166, 1 корпус, кімн.502
 
e-mail: anzhela.nikishyna@hneu.net
  Осьмачко Світлана Анатоліївна
Вчене звання та науковий ступінь  
Посада Старший викладач кафедри педагогіки, іноземної філології та перекладу
Дисципліни «Іноземна мова за професійним спрямуванням», «Поглиблене вивчення іноземної мови», «Ділова іноземна мова»
Наукові інтереси Педагогіка вищої школи, бізнес-англійська , використання мультимедійних технологій у навчальному процесі.
Детальніше Персональна сторінка на сайті кафедри
Петренко Вікторія Олександрівна
Вчене звання та науковий ступінь Кандидат педагогічних наук
Посада Доцент кафедри педагогіки, іноземної філології та перекладу
Дисципліни «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)», «Поглиблене вивчення іноземної мови за фахом», «Ділове спілкування іноземною мовою»
Наукові інтереси Англійська мова для професійних цілей, міжкультурна професійна взаємодія, професійна комунікативна компетентність майбутніх економістів, міжкультурна комунікація в професійному середовищі
Детальніше Персональна сторінка на сайті кафедри
Полежаєва Олена Вікторівна
Вчене звання та науковий ступінь  
Посада Старший викладач кафедри педагогіки, іноземної філології та перекладу
Дисципліни «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)» «Поглиблене вивчення іноземної мови за фахом», «Ділове спілкування іноземною мовою»
Наукові інтереси Бізнес-англійська, адаптивне управління діяльністю студентів, сучасні технології викладання іноземної, використання мультимедійних технологій у навчальному процесі
Детальніше Персональна сторінка на сайті кафедри
Полякова Ганна Анатоліївна
Вчене звання та науковий ступінь Кандидат педагогічних наук, доцент
Посада Доцент кафедри педагогіки, іноземної філології та перекладу
Дисципліни «Педагогіка вищої освіти», «Акмеологія та андрагогіка», «Загальна та соціальна психологія», «Аудит та оцінювання управлінської діяльності», «Теорія і практика вищої освіти», «Інноваційні маркетингові комунікації в освіті»
Наукові інтереси Управління освітою, адаптивне управління соціально-педагогічними системами, розвиток освітнього середовища закладу вищої освіти, управління якістю вищої освіти, забезпечення якості освіти
Детальніше Персональна сторінка на сайті кафедри
Почуєва Ольга Олексіївна
Вчене звання та науковий ступінь Кандидат педагогічних наук
Посада викладач кафедри педагогіки, іноземної філології та перекладу
Дисципліни «Правові та фінансово-економічні аспекти управління закладом освіти» «Інноваційні маркетингові комунікації в освіті», «Психологія управління»
Наукові інтереси Маркетингова діяльність закладів освіти. Формування системи внутрішнього забезпечення якості у закладі вищої освіти. Стандартизація та  сертифікація процесів управління якістю освіти у закладах вищої освіти.
Детальніше Персональна сторінка на сайті кафедри
Просяник Світлана Олександрівна
Вчене звання та науковий ступінь
Посада Викладач кафедри педагогіки, іноземної філології та перекладу
Дисципліни «Іноземна мова», «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)», «Поглиблене вивчення іноземної мови за фахом», «Ділове спілкування іноземною мовою»
Наукові інтереси Ділова англійська мова, методи викладання іноземних мов, інтерактивні методи навчання
Детальніше
Решетняк Ірина Олексіївна
ОсвітаAlma mater: 1988 – Харківський державний університет, факультет іноземних мов,
диплом за спеціальністю «Англійська мова та література»,
присвоєно кваліфікацію: філолог, викладач англійської  мови та літератури,
перекладач. м. Харків, Україна. 
Вчене звання та науковий ступінь  
Посада Старший викладач кафедри педагогіки, іноземної філології та перекладу
Дисципліни “Іноземна мова за професійним спрямуванням”, “Ділове спілкування іноземною мовою”, “Іноземна мова академічної та професійної комунікації”, “Поглиблене вивчення іноземної мови”, “Іноземна мова: міжнародна комунікація і переклад”.
Наукові інтереси Ділова англійська мова та методика її викладання, сучасні інтерактивні технології викладання іноземної мови, використання мультимедійних технологій у навчальному процесі, міжкультурна комунікація в професійному та непрофесійному середовищах, використання методу проєктів в навчальному процесі.
Вибрані публікаціїЗагальна кількість науково-методичних праць: 34, серед них: 5 навчальних посібників, 8 наукових  статей,  5 тез конференцій, 20 методичних рекомендацій. 
 
Основні публікації: 1. Reshetniak I.O. The selection of key competences of students of Economics / I. Reshetniak // Nauka i Studia : №1 (2023). Режим доступу:
http://nauka-i-studia.info/ojs/index.php/pl_ojs/article/view/207
2. Reshetniak I.O. Role plays and business games in teaching foreign languages / I. Reshetniak // Nauka i Studia : №9 (2022). Режим доступу:
http://nauka-i-studia.info/ojs/index.php/pl_ojs/issue/view/22
3. Reshetniak I.O. Formation of lexical competence in junior students / I. Reshetniak, O. Oleksenko // Nauka i Studia : №7 (2021). Режим доступу:
 http://nauka-i-studia.info/pdf/290742.pdf
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27703
4. Reshetniak I. The use of information technology in learning foreign languages / I. Reshetniak // Nauka i Studia: № 1 (216), 2021. – c. 22 – 26. Режим доступу:
https://scholar.google.com/citations?view_op=view_citation&hl=ru&user=s_90t7yaaaaj&citation_for_view=s_90t7yaaaaj:y0pcki6q_dkc
5. Oleksenko O. O. Сompetences Formation in the Process of Future Economists’ Training / Oleksenko O. O., Reshetniak I. O. // Матеріали міжнар. наук. конференц. «Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця»: тези доповідей, 26-27 листопада  2020 р. – Харків : ДІСА ПЛЮС, 2020. – С. 344-346. Режим доступу: https://scholar.google.com/citations?view_op=view_citation&hl=ru&user=s_90t7yaaaaj&citation_for_view=s_90t7yaaaaj:zylm7y9caggc
6. Решетняк І. О. Сучасні методи навчання в процесі підготовки майбутніх менеджерів / Решетняк І. О., Олексенко О. О.  // Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика: матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (Харків, 3-4 бер. 2020 р.). – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020. – с. 302-304. Режим доступу: https://scholar.google.com/citations?view_op=view_citation&hl=ru&user=s_90t7yaaaaj&citation_for_view=s_90t7yaaaaj:ijcspb-oge4c
7. Решетняк І.О. Особливості науково-технічного перекладу / Nauka i Studia: № 7 (196), 2019. – C. 10 – 16. Режим доступу:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2173
8. Решетняк І. О. Ключові компетентності майбутнього фахівця з економіки / Інновації та традиції у мовній підготовці студентів: зб. наук. ст.., матеріали науково-практичного семінару, 13 грудня 2018 р./ Харк. нац.  університет будівництва та архітектури – Х.: 2018.  – с. 246-250
 
Детальніше Персональна сторінка на сайті кафедри
просп. Науки 9-А, м. Харків, Україна, 61166 1 корпус, кімн. 502
 
Тел.+38(057)702-18-32 (дод. 3-51)
 
E-mail: Iryna.Reshetniak@hneu.net
E-mail: Iryna.Reshetniak@m.hneu.edu.ua
Рубан Дар’я Андріївна
Вчене звання та науковий ступінь  
Посада Викладач кафедри педагогіки, іноземної філології та перекладу
Дисципліни «Іноземна мова», «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)», «Поглиблене вивчення іноземної мови за фахом», «Ділове спілкування іноземною мовою»
Наукові інтереси Когнітивна лінгвістика, концептологія, дискурс; бізнес англійська.
Детальніше Персональна сторінка на сайті кафедри
Самсоненко Наталія Ігорівна
Вчене звання та науковий ступінь Кандидат філологічних наук
Посада Доцент кафедри педагогіки, іноземної філології та перекладу
Дисципліни «Іноземна мова», «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)», «Поглиблене вивчення іноземної мови за фахом», «Ділове спілкування іноземною мовою» «Адміністративний менеджмент в освіті»
Наукові інтереси Методика викладання іноземної мови, бізнес-англійська, сучасні методи викладання іноземної мови, інноваційні технології у вивченні іноземної мови в немовному вищому навчальному закладі, лінгвопоетика, лінгвістика тексту
Детальніше Персональна сторінка на сайті кафедри
Сінельнік Анастасія Олександрівна
ОсвітаAlma mater: 2018-2019 – ХНУ ім. В.Н. Каразіна,  спеціальність «германські мови та літератури (переклад включно), перша –
англійська», диплом магістра з відзнакою.
2014-2018 – ХНУ ім. В.Н. Каразіна, спеціальність «англійська мова і література», диплом бакалавра з відзнакою.
2014-2020 – ХНУ ім. В.Н. Каразіна,  спеціальність «політологія», диплом бакалавра.
Вчене звання та науковий ступінь
ПосадаВикладач кафедри педагогіки, іноземної філології та перекладу
Дисципліни «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)», «Поглиблене вивчення іноземної мови за фахом», «Ділове спілкування іноземною мовою», «Іноземна мова академічної та професійної комунікації»
Наукові інтереситеорія перспективізації, підготовка до складання мовних іспитів, екзаменаційні стратегії, інтерактивні методи і технології навчання
Вибрані публікації1. Сінельнік А.О., Пшеничних А.М. Перспективізація у жанрі інтерв’ю (на матеріалі опитування представників політичної еліти Європейського Союзу). Англійська мова: сучасні вектори та перспективи (до 90-річчя кафедри англійської філології). Вип.1. Харків: ХНУ імені В.Н.Каразіна, 2020. С. 233-243.
2. Сінельнік А.О. Перспективізація у політичному дискурсі. Monografia pokonferencyjna. Science Research, Development. Czestochowa, 30.07.2021 – 31.07.2021. Vol.43. Warszawa, Sp. z o.o. «Diamond trading tour». P. 11-16.
Інша професійна діяльністьПерекладач на міжнародному дитячому медіафестивалі «Дитятко» (2018-2020, м. Харків, м. Страсбург).
Досвід перекладу для Національного центру європейських досліджень університету Кентербері, Нова Зеландія (проект С3EU).
Контакти, додаткова інформаціяпросп. Науки 9-А, м. Харків, Україна, 61166, 1 корпус, кімн.502
 
e-mail: anastasiia.sinelnik@gmail.com
Сладких Ірина Анатоліївна
Вчене звання та науковий ступіньКандидат педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти»
ПосадаДоцент кафедри педагогіки, іноземної філології та перекладу
Дисципліни«Управління людськими ресурсами», «Управління освітньою діяльністю», «Педагогічний консалтінг».
Наукові інтересиПсихолого-педагогічні аспекти навчання іноземних студентів та аспірантів.
Вибрані публікаціїЗагальна кількість науково-методичних праць: 79
 
Основні публікації:
 
            1. Сладких І. А. Студентська мобільність: світові та вітчизняні тенденції розвитку / О.А. Ігнатюк, І. А. Сладких // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія: наук.-прак. журнал. – Харків: НТУ «ХПІ», 2009. – № 3. – С. 75–85.
            2. Сладких І. А. Вплив освітнього середовища на професійний розвиток іноземних студентів підготовчих факультетів / І. А. Сладких // Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2009. – №. 4 (146). – С. 267–270.
            3. Сладких І. А. Особливості початкового етапу підготовки студентів-іноземців до майбутньої професійної діяльності у вищих навчальних закладах / І. А. Сладких // Нові технології навчання. – Київ-Вінниця: Ін-тут іннов-них технологій і змісту освіти МОН України, Акад. міжнародного співробітництва з креативної педагогіки, 2009. – № 58. Ч. 1. С. 299–205.
            4. Сладких І. А. Формування адаптаційного компоненту готовності до подальшого навчання студентів-іноземців підготовчих факультетів / І. А. Сладких // Матеріали ІІ міжнарод. наук.-прак. конф. «Науково- методичні проблеми мовної підготовки іноземних студентів» (13-14 квітня 2009 р.). – К.: НАУ, 2009. – С. 68–69.
            5. Сладких І. А. Модель сучасного іноземного фахівця інженерно-технічного профілю / І. А. Сладких // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: XVII Міжна-од. Наук.-прак. Конф.: 20-22 травя 2009 р.: матеріали. – Харків: НТУ “ХПІ”, 2009. – Ч.2. – С. 263.
            6. Сладких І. А. Стратегія формування конкурентноздатного сучасного фахівця в умовах технічного університету: напрями, тенденції, перспективи / О. А. Ігнатюк, І. А. Сладких // Strategy of Quality in Industry and Education: V International Conference, June 6-13, 2009, Varna, Bulgaria, Acta Universitatis Pontica Euxinus: Pr., Vol. II, P. 151–154.
            7. Сладких І. А. Освітній простір як фактор підготовки іноземних студентів за технічними спеціальностями / І. А. Сладких // Управління в освіті: IV Міжн. Наук.-прак. конф.: 23-24 квітня 2009 р.: тези доповідей. – Львів: ДЦ МОНУ (при Нац. Універ. “Львівська політехніка”, 2009. – С. 215-216.
            8 Сладких І. А. Інноваційні підходи у професійній підготовці студентів технічних університетів до фахової діяльності / О. А. Ігнатюк, І. А. Сладких // Strategy of Quality in Industry and Education: VІ International Conference, June 4-11, 2010, Varna, Bulgaria, Acta Universitatis Pontica Euxinus: Pr., Vol. II (P. 2), P. 150–153.
9. Сладких І. А. Проблеми інформаційного забезпечення студентів-іноземців в Україні / І. А. Сладких // Матеріали міжнар. наук.-теор. конф. студ. та аспір. «Україна і світ: гуманітарно-технічна еліта та соціальний прогрес» (21-22 квітня 2010 р.). –Харків: НТУ «ХПІ», 2010. – С. 478-480.
10. Сладких І. А. Пошуки ефективних організаційно-педагогічних умов підготовки студентів-іноземців (аналіз результатів анкетування-опитування) / І. А. Сладких // Матеріали IІІ міжнарод. наук.-прак. конф. «Науково-методичні проблеми мовної підготовки іноземних студентів» (22-23 квітня 2010 р.). – К.: НАУ, 2010. – С. 49-50.
            11 Сладких І. А. Проблеми формування готовності студентів-іноземців до наукової та дослідницької діяльності / І. А. Сладких // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: XVІII міжнарод. Наук.-прак. конф.: 12-14 травня 2010 р.: матеріали. – Харків: НТУ “ХПІ”, 2010. – Ч.ІІІ. – С. 280.
            12. Сладких І. А. Педагогічний такт викладача вищої школи як елемент його професійної культури / І. А. Сладких, О. А. Ігнатюк // Матеріали V міжнарод. наук.-прак. конф. «Переяславська Рада, її історичне значення та перспективи розвитку східнослов’янської цивілізації» (16-17 грудня 2010 р.). – Харків: НТУ «ХПІ», 2011. – С. 226-230.
            13. Сладких І. А. Психолого-педагогічні аспекти формування готовності студентів-іноземців груп довузівської підготовки до навчання у технічних університетах / І. А. Сладких // Наука і освіта: педагогіка. – Одеса: Південний науковий центр НАПН України, 2011. – № 6’2011/СІІ. – С. 220–222.
            14. Сладких І. А. Сутність поняття «готовність студентів-іноземців груп довузівської підготовки до навчання у вищих технічних навчальних закладах» / О.А. Ігнатюк, І. А. Сладких // Наукові праці ЧДУ імені Петра Могили. Серія: Педагогічні науки. – Миколаїв: Вид-во МДУ ім. П. Могили, 2011. – № 161. Т. 173. – С. 38–44.
            15. Сладких І. А. Участь студентів-іноземців у науково-теоретичній конференції студентів та аспірантів / І. А. Сладких // Матеріали ІV міжнар. наук.-прак. конф. «Науково-методичні проблеми мовної підготовки іноземних студентів» (27-28 квітня 2011 р.). – К.: НАУ, 2011. – С. 47.
16. Сладких І. А. Особливості організації довузівської підготовки студентів-іноземців груп пізнього заїзду / І. А. Сладких, Ю. Р. Гаврилюк // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки: XV міжн. наук.-прак. конф., 2-4 черв. 2011 р.: тези. – Харків: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2011. – С. 310–313.
            17. Сладких І. А. Формування готовності студентів-іноземців груп довузівської підготовки до навчання у ВТНЗ у діяльності педагога вищої школи / І. А. Сладких // Ольвійський форум – 2011: стратегії України в геополітичному просторі: міжнар. наук.-прак. конф., 8-12 черв. 2011 р.: тези. – Ялта: Чорн. держ. ун-т ім. П. Могили, 2011. – Т. 5 – С. 17-18.
            18. Сладких І. А. Дистанційне навчання студентів-іноземців у системі довузівської підготовки: переваги і недоліки / І. А. Сладких // Сучасні освітні технології у професійній підготовці майбутніх фахівців: міжнарод. наук.-прак. конф., 25-26 жовт. 2011 р.: тези. – Львів: Львівський науково-практ. центр проф.-техн. Освіти, 2011. – С. 91–92.
19. Сладких І. А. Самостійна робота студентів-іноземців груп довузівської підготовки: традиції та інновації / І. А. Сладких, Ю. Р. Гаврилюк // Сучасні педагогічні технології в освіті: зб.наук.пр. – Харків: НТУ «ХПІ», – 2012. С. 186-192.
            20. Сладких І. А. Історико-педагогічний аналіз розвитку системи підготовки іноземних громадян на теренах колишнього СРСР / Ю. Р. Гаврилюк, І. А. Сладких // Матеріали V1 міжнарод. наук.-прак. конф. «Переяславська Рада, її історичне значення та перспективи розвитку східнослов’янської цивілізації» (15-16 грудня 2011 р.). – Харків: НТУ «ХПІ», 2012. – С.162-167.
            21. Сладких І. А. Структурно-функціональна модель формування готовності студентів-іноземців груп довузівської підготовки до навчання у технічних університетах / І. А. Сладких // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. – Київ-Вінниця: Вінницький держ. пед. ун-т, 2012. – Вип. 31. – С. 471–476.
            22. Sladkih I. A. Forming readiness students-foreigners in groups preparatory for training in technical universities: andragogical training principles / I. A. Sladkih // Strategy of Quality in Industry and Education: VІII International Conference: June 8-15, 2012, Varna, Bulgaria, Acta Universitatis Pontica Euxinus: Pr., Vol. III, P. 356-360.
            23. Сладких І. А. Правова адаптація студентів-іноземців груп довузівської підготовки / І. А. Сладких // Матеріали міжн. наук.-теор. конф. студентів та аспірантів «Україна і світ: гуманітарно-технічна еліта та соціальний прогрес» (4-5 квітня 2012 р.). –Харків: НТУ «ХПІ», 2012. – Ч.3. – С. 188-190.
            24. Сладких І. А Міжособистісні відносини в багатонаціональному студентському колективі / І. А. Сладких // Крос-культурні взаємодії у сучасному суспільстві: матеріали круглого столу, 28 листопада 2013 р. – Харків: Інститут сходознавства і міжнародних відносин “Харківський колегіум”, 2014. – С. 18-23.
            25. Сладких І. А. Самостійна дистанційно-мультимедійна робота іноземних студентів технічних університетів на етапі довузівської підготовки/ Ю. Р. Гаврилюк, І. А. Сладких // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. – Київ-Вінниця: Вінницький держ. пед. ун-т, – 2014. – Вип. 38. – С. 222-227.
            26. Сладких І. А. Розвинутий емоційний інтелект студентів-іноземців як умова готовності до навчання / І. А. Сладких // Наука і освіта: педагогіка. – Одеса: Південний науковий центр НАПН України, 2014. – № 2. – С. 103-107.
            27. Сладких І. А. Андрагогічний підхід до аспектів навчання студентів-іноземців у технічних університетах України / І. А. Сладких // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки. – Чернігів: ЧНПУ, 2014. – Вип. 122. – C. 243-248.
            28. Сладких І. А. Консолідація педагогічних технологій в навчанні студентів-іноземців груп довузівської підготовки за домінуючим методом / І. А. Сладких // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти: зб. наук. пр. / за ред. Л.Л. Товажнянського, О.Г. Романовського. – Вип. 42 (46). – Харків : НТУ “ХПІ”, 2015.– С. 391-398. (за матеріалами міжнародної науково-практичної конференції 14-15 травня 2015 року “Наукова школа Академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників”

            29. Сладких І. А. Правова складова систе-ми навчання іноземних громадян в Україні/ І. А. Сладких // Новий коллегіум. – Харків: ХНУРЕ,  2015. – № 4. – С. 28-33.
            30. Сладких І. А. Комунікативно-професійний аспект навчання студентів-іноземців груп довузівської підготовки у технічному університеті / І. А. Сладких // Структурно-семантичні і когнітивно-дискурсивні парадигми сучасного романського мовознавства: матеріали V Всеукраїнської наук. конф. романістів 17-18 вересня 2015 р. – Одеса: Вид-во КП ОМД, 2015. – С. 112-113.
            31. Сладких І. А. Емоційна складова навчального процесу та між-особистісних відносин у поліетнічних групах / Расул Аріан, І. А. Сладких // Мовна особистість у полікультурному світі: матеріали науково-практичної міжнар.студ. конф. 31 березня 2016 р. – Х.: ХНАДУ, 2016. – С. 81-84.
            32. I. Sladkikh Generative teaching academic courses/ Wafic Zorkot, Iryna Sladkikh // Information technologies: science, engine-ering, technology, education, health: May 8-15, 2016, Kharkiv, Ukraine, NTU “KhPI”: Pr., Vol. IV, P. 366.
            33. Sladkih I. A. Andragogical types of students-foreigners in groups preparation for training in universities. Science without borders – 2017: mater. of the XIII International scientific and practical conf. 30 March-07 April 2017 on Pedagog. sciences, Sheffield, UK, Science and education LTD: Pr., Vol. 5, P. 50-53.
       34. Сладких І. А. Комунікативно-інтенційна модель у контенті нової біозбалансованої еволюційної освіти (розміркування щодо полеміки з колегами-філологами) / Полянська І.В., Чернявська С. M., Сладких І.А. // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. – Київ-Вінниця: Вінницький держ. пед. ун-т, – 2017. – Вип. 49. – С. 154-157. (Index Copernicus, Google Scholar, Україніка наукова).
35. Сладких І. А. Освітній процес в умовах полікультурного простору Слобожанщини / І. А. Сладких // Інновації та традиції у мовній підготовці студентів: матер. міжнар наук.-практ. семінару 14 грудня 2017 р. –Х. : Видавн. Іванченко І.С., 2017. – С. 271-275.
36. Сладких І. А. Особливості у сприйнятті та усвідомленні іншомов-ної термінології україн-ськими та іноземними студентами (з досвіду викладання) / І. А. Сладких // Ключові аспекти формування у полікультурному середовищі іноземної комунікативної компетенції сучасного студентства: матеріали міжн.наук.-мет. семінару, м. Харків, 24 травня 2018 р. – Х. : ФОП Іванченко І.С., 2018. – С. 170-173
37. Сладких І.А. Комунікативно-інтенційна модель (КІМ) як нова біозбалансована еволюційна освіта (НБЕО) в аспекті концептуальної трансформації проблемного навчання./ Полянська І.А., Чернявська С.М., Сладких І.А., Шевченко В.Ф., Шевченко С.М., Заверющенко М.П., Немерцова О.Є. // Středoevropský věstnik pro vědu a výzkum (Central European Journal for Science and Research), Praha: Publishing house Education and Science. 2019. NR 3(55). P. 29-46.
38. Сладких І. А. Дуальна освіта: досвід минулого, реалії сьогодення та перспективи майбутнього / І. А. Сладких // Розвиток професійної культури майбутніх фахівців: виклики, досвід, стратегії, перспективи: матер. V Всеукр. наук.-практ. конф. Київ-Ірпінь 24-25 листопада 2022 р.
39. Сладких І.А. Тенденція змін вікових характеристик українського студентства в 2022-2024 навчальних роках. Теоретичні та практичні аспекти розвитку науки та освіти: матеріали ІХ Міжнар. наук.-практич. конф м. Львів, 29-30 вересня 2023 р. Львів, 2023. С.56–58.
40. Sladkih I. A. Use of videos at the first year of distance learning language by groups of foreign students Strategy of Quality in Industry and Education: XVII International Conference: June 5-8, 2023, Varna, Bulgaria, Pr., P. 298-301.
41. Кульмінська А.А., науковий керівник Сладких І.А. Лідер студентського колективу як запорука психологічного здоров’я студентів в сучасних умовах. Україна і світ: гуманітарно-технічна еліта та соціальний прогрес: матеріали всеукр.наук.-теор. конференції студ. та аспір., м. Харків, 19-20 квітня 2023 р. Харків, 2023. С.171-172.
42. Sladkikh Iryna Andragogical aspects of studying in Ukrainian universities (modern reality) Priority areas of modern science: LVІІІ International Internet — conference. USA, Chicago 5 — 6 October 2023, in print.
Інша професійна
діяльність
Асоційований член громадської організації «Інновації для освіти»  https://www.myeducation.com.ua
Контакти, додаткова інформаціяпросп. Науки 9-А, м. Харків, Україна, 61166, 1 корпус, кімн.502
 ORCID: 0000-0003-0688-4620
Хобі: культура Азії, Африки та Близького Сходу. Арабська мова.
e-mail: sladkih_i@ukr.net
 
Детальніше
    Тарасенко Сергії Євгенович
Вчене звання та науковий ступінь  
Посада Старший викладач кафедри педагогіки, іноземної філології та перекладу
Дисципліни «Ділова іноземна мова», «Практикум з перекладу текстів у бізнес-діяльності», BEC, «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)», «Іноземна мова міжнародного бізнесу», «Іноземна мова професійної комунікації», « Міжкультурна комунікація в міжнародному бізнесі»
Наукові інтереси Методи викладання іноземних мов, інтерактивні методи навчання, використання проектної діяльності в навчальному процесі.
Детальніше Персональна сторінка на сайті кафедри